Zwroty, wymiana, reklamacje

  • Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

ZWROTY

  • Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
  • Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
  • • pisemnie na adres: HAPPY TIME ul. Dąbska 18N/LU11, 31-572 Kraków;
  • • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@happytime.com.pl;
  • Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa zwrotu.
  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana na nasz adres na adres HAPPY TIME ul. Dąbska 18N/LU11, 31-572 Kraków
  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  3. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem.
  4. Zwracany produkt należy odesłać wraz z otrzymanym kompletem dokumentów.

Formularz zwrotu

WYMIANA

  1. Chęć wymiany należy zgłosić do 30 dni (wypełnić i wysłać drogą elektroniczną formularz wymiany), natomiast produkt należy odesłać do 31 dni od otrzymania przesyłki.
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  4. Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
  5. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

Formularz wymiany

REKLAMACJE

  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana na adres HAPPY TIME ul. Dąbska 18N/LU11 31-572 Kraków
  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności Payu na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 28 dni.
  6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  7. Reklamacje sprzętu rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  9. Reklamacji nie podlegają:
    1. naturalne zużywanie się produktu
    2. uszkodzenia mechaniczne w tym szkiełka, koperty, wałki, paski, teleskopy
    3. wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    4. odbarwienia
    5. ścieranie się powłok galwanicznych

Formularz reklamacji

Zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Polityki Cookies

Facebook